Concert Mannenharten (Gecanceld)

HELAAS IS DIT EVENEMENT GECANCELD VANWEGE GEBREK AAN BELANGSTELLING !

11 Mei staat er een bijzondere concert te gebeuren. Een gezamenlijke show van vier totaal verschillende maar ook verrassend samenhangende acts: The Bowery, Martijn Krale, Paper Branches en Willie D. Wallace.
Samen vertegenwoordigen we verschillende muziekstijlen, decennia aan leeftijden en levenservaringen en nog belangrijker: het mannenhart.

We hebben onze krachten gebundeld en een muziektheatervoorstelling gemaakt waarin we elkaar en de bezoeker meenemen in het leven van elke man. Daarin komen alle onderwerpen voorbij waarmee elke man te maken krijgt: liefde, pijn, kwetsbaarheid, communicatie, werk, verlangen, ouderschap, twijfel, onbevangenheid, moed en geloof.

Een feest van herkenning voor elke man en een bron van wijsheid en nieuwe kennis voor elke vrouw.

Verwacht een voorstelling waarbij je in ontspannen sfeer meegenomen wordt in de grote diversiteit van leven verteld door verhalen en prachtige liedjes.

KOMENDE EVENEMENTEN

Geen evenementen gevonden!