Bonfirenight met Eion Greaves en G24-7

Zondag 24-11 is G24-7 te gast op Dr Eion Greaves te begeleiden in het leiden van de aanbidding. De een na laatste Bonfirenight op deze locatie beloofd een hele swingende te worden.

Dr. Eion staat internationaal bekend om zijn zéér gevarieerde en inspirerende muziekgenre zoals Gospel, Soul en R&B. Hij trad onder meer op met Ron Kenoly, Donnie McClurkin, Israël Houghton, New Breed, Saiku Andrews, Travis Greene en nog vele anderen.

G24-7 is een bandformatie met leden uit Zuid-Afrika, Amsterdam en Nijmegen. Alle leden zijn professionals.

We delen verder iets over waar we met Bonfire doorheen gaan en welke lessen God ons leert in dit proces.

Van harte welkom! Na deze avond zal de laatste Bonfirenight op 29-12 gehouden worden in Bonfire. Houdt Facebook in de gaten voor meer informatie.

KOMENDE EVENEMENTEN

Geen evenementen gevonden!