‘From the head to the heart, you take me on a journey of letting go and getting lost in you. More than words, more than good ideas, I found your love in the open fields’. United Pursuit Music.

Dit jaar wordt voor de eerste keer het Impact Festival (IF) georganiseerd. Een weekend van non-stop aanbidding in Nederland; 44 uur van aanbidding, gebed en het profetische.

‘Transforming Europe through worship’. Nederland is een van de toegangspoorten tot Europa. Nederlanders zijn pioniers en beïnvloeden de grenzen van de Europese cultuur. In het verleden brachten de Nederlanders christelijke waarden die de wetten en waarden van Europa en de Verenigde Staten vormden. Nederlandse christenen hebben overheden, onderwijs en de gezondheidszorg beïnvloed en gevormd. We voelen dat het de tijd is om stelling te nemen voor ons christelijke erfgoed, het tij te keren. Nederlanders hebben een nieuwe openbaring nodig van Gods hart voor de wereld. Wanneer we naties willen discipelen hebben we een nieuwe ontmoeting met God nodig. In het hart van Nederland willen we een nieuwe golf van aanbidding zien om de poorten van de Hemel te openen.

Locatie en de camping

Een heerlijk weekendje kamperen in de velden van Nederland. Ottoland ligt in het hart van de Alblasserwaard en bied deze unieke kans. Van harte welkom om jou tent, camper, caravan op te zetten en het hele weekend intens mee te beleven. Meer info over het kamperen, tijden en locatie is te vinden op www.impactfestival.nl